Uplatnění nových trendů marketingové komunikace na sociálních sítích u neziskové organizace – Lukáš VOJÁČEK
Lukáš VOJÁČEK
Bachelor's thesis
Uplatnění nových trendů marketingové komunikace na sociálních sítích u neziskové organizace
Application of new trends in marketing communications on social networks for non-profit organizations
Abstract:
Práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci u neziskové organizace. Teoretická část se zaměřuje na objasnění základních pojmů v marketingu, popisuje neziskovou organizaci a její specifikace, dále pak výhody marketingu na sociálních sítích. Hlavním cílem práce bylo zjistit stávající marketingový plán neziskové organizace BeLife a následně vypracovat nový návrh na zhotovení virálního videospotu …moreAbstract:
The work deals with new trends in marketing communications for non-profit organizations. The theoretical part focuses on clarifying basic concepts of marketing, it describes a non-profit organization along with its specification, and the benefits of marketing on social networks. The main objective of this work was to determine the current marketing plan of non-profit organization BeLife, and subsequently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Accessible from:: 6. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Bartková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJÁČEK, Lukáš. \textit{Uplatnění nových trendů marketingové komunikace na sociálních sítích u neziskové organizace}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2015. Available from: https://theses.cz/id/kblfkc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOJÁČEK, Lukáš. Uplatnění nových trendů marketingové komunikace na sociálních sítích u neziskové organizace. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech
Alena Pumprová -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights