Marketing turistického potenciálu Bratislavy – Bc. Mária Uváčiková
Bc. Mária Uváčiková
Bakalářská práce
Marketing turistického potenciálu Bratislavy
Marketing the Tourism Potential of Bratislava
Abstract:
The main aim of this work is to analyse the current marketing mix used in Bratislava as a tourist destination for both home and foreign tourists. The work is divided into two separate parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part is focused on exploring the basic marketing theory, mainly the general definition of the use of marketing in the area of tourism. In the practical …víceAbstract:
Hlavným cieľom tejto práce je analýza súčasného marketingového mixu Bratislavy ako turistického cieľa pre domácich i zahraničných turistov. Práca je rozdelená do dvoch častí, teoretickú a praktickú. Teoretická časť sa zameriava na základnú teóriu, čiže definíciu marketingu cestovného ruchu vo všeobecnej rovine. V praktickej časti sa táto definícia konkretizuje na subjekt cestovného ruchu a to hlavné …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c7k68/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič