Analýza systému komunikace v neziskové organizaci – Vendula Krlišová
Vendula Krlišová
Bachelor's thesis
Analýza systému komunikace v neziskové organizaci
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá jednou z dílčích částí systému komunikace v neziskové organizaci, a to komunikací se zákazníky. Zvolenou neziskovou organizací je Hudební divadlo v Karlíně. Teoretická část nejprve představuje základní principy komunikace, a to jak firemní, tak mezilidské. Dále se zabývá dělením firemní komunikace na interní a externí, na kterou se dívá i z marketingového pohledu. Prezentuje …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with one part of the communication system in a non-profit organization which is communication with customers. The chosen non-profit organization is the Karlín Musical Theater. Firstly, the theoretical part presents the principles of communication, both corporate and interpersonal. It deals with the division of corporate communication into internal and external and describes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová