Typologie osobnosti a efektivita fake news – Bc. Kateřina Polášková
Bc. Kateřina Polášková
Diplomová práce
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Personality typology and effectiveness of fake news
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problémem, jak jednotlivé fake news ovlivňují určité typy osobnosti. Cílem práce je zjistit, jak individuální typy osobnosti reagují na fake news, včetně zjištění, které typy osobnosti fake news více důvěřují. Vybraným respondentům na základě typu osobnosti budou předloženy upravené fotografie či zprávy (fake news), přičemž úkolem respondentů bude rozeznat, která z fotografií …víceAbstract:
The thesis deals with the problem of how individual fake news influence specific personality types. The aim of the work is to find out how different personality types respond to fake news, including finding out which personality types tend to believe fake news more. Selected respondents based on personality type will be presented with edited photos or reports (fake news), with the task of the respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mscv0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personality Typology in ELT: Instruments for Improving Teaching Style and Enhancing Pupils' Learning
Hana Marková -
Využití typologie osobnosti při výběru zaměstnanců v MSP
Karolína Stichová -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Typologie osobnosti a postoj k očkování na Covid-19
Lukáš Kulhavý -
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
Magdaléna Zachová -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská -
Typologie osobnosti a postoj k očkování na Covid-19
Ondřej Čech