Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic – Alina Valetova
Alina Valetova
Master's thesis
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
Spotřebitelské vnímání soukromých značek společnosti Tesco v České republice
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o vnímání soukromých značek společnosti Tesco v České republice. Ověřuje statisticky významné vztahy mezi vybranými proměnnými: image značky Tesco, počet zakoupených soukromých značek společnosti Tesco za měsíc, hodnota za peníze vlastních značek společnosti Tesco, věk spotřebitele, příjem, pohlaví a úroveň spokojenosti. Po prozkoumání teoretických konceptů, přehledů …moreAbstract:
This master’s thesis studies consumer perception of Tesco private labels in the Czech Republic. It verifies statistically significant relationships between selected variables: Tesco brand image, number of purchased Tesco private labels per month, value for money of Tesco own brands, consumer’s age, income, gender and satisfaction level. After an investigation of theoretical concepts, a market overview …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72948
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Jaroslav Halík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72948
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
Selected environmental aspects of consumer behavior
David Brož -
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Sahil Bhilota -
Buying Behavior of Indian Consumers
Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi -
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
The Value of CSR for Czech Consumers
Elise Faradji -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová