Alina Valetova

Master's thesis

Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic

Spotřebitelské vnímání soukromých značek společnosti Tesco v České republice
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o vnímání soukromých značek společnosti Tesco v České republice. Ověřuje statisticky významné vztahy mezi vybranými proměnnými: image značky Tesco, počet zakoupených soukromých značek společnosti Tesco za měsíc, hodnota za peníze vlastních značek společnosti Tesco, věk spotřebitele, příjem, pohlaví a úroveň spokojenosti. Po prozkoumání teoretických konceptů, přehledů …more
Abstract:
This master’s thesis studies consumer perception of Tesco private labels in the Czech Republic. It verifies statistically significant relationships between selected variables: Tesco brand image, number of purchased Tesco private labels per month, value for money of Tesco own brands, consumer’s age, income, gender and satisfaction level. After an investigation of theoretical concepts, a market overview …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Jaroslav Halík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72948