Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic – Alina Valetova
Alina Valetova
Diplomová práce
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
Spotřebitelské vnímání soukromých značek společnosti Tesco v České republice
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o vnímání soukromých značek společnosti Tesco v České republice. Ověřuje statisticky významné vztahy mezi vybranými proměnnými: image značky Tesco, počet zakoupených soukromých značek společnosti Tesco za měsíc, hodnota za peníze vlastních značek společnosti Tesco, věk spotřebitele, příjem, pohlaví a úroveň spokojenosti. Po prozkoumání teoretických konceptů, přehledů …víceAbstract:
This master’s thesis studies consumer perception of Tesco private labels in the Czech Republic. It verifies statistically significant relationships between selected variables: Tesco brand image, number of purchased Tesco private labels per month, value for money of Tesco own brands, consumer’s age, income, gender and satisfaction level. After an investigation of theoretical concepts, a market overview …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72948
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72948
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
Selected environmental aspects of consumer behavior
David Brož -
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Sahil Bhilota -
Buying Behavior of Indian Consumers
Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi -
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
The Value of CSR for Czech Consumers
Elise Faradji -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová