Projektové vyučování jako prostředek ke zvýšení smysluplnosti a efektivity výuky na základní škole praktické – Mgr. Michaela Zavadilová
Mgr. Michaela Zavadilová
Diplomová práce
Projektové vyučování jako prostředek ke zvýšení smysluplnosti a efektivity výuky na základní škole praktické
Project based education as means to increase of meaningfulness and effectiveness of education in special primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím projektové výuky na základní škole praktické. Teoretická část vymezuje jedince s mentálním postižením, jejich etiologii, osobnost. Dále se zabývá legislativou, která se týká vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Poslední kapitola se věnuje vzdělávání osob s lehkým mentálním postižením a seznamuje s organizačními formami, moderními trendy ve vyučování a terapeutickými …víceAbstract:
The thesis deals with the use of project-based learning to practical elementary school. The theoretical part defines person with intellectual disabilities, their etiology, personality. It also deals with legislation concerning the education of pupils with mild mental disabilities. The last chapter is devoted to education for people with mild mental disabilities and introduces organizational forms, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/otgtg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAVADILOVÁ, Michaela. \textit{Projektové vyučování jako prostředek ke zvýšení smysluplnosti a efektivity výuky na základní škole praktické}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/kchgo9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Letní příměstský tábor s integrací jedince s lehkým mentálním postižením
Kateřina ŠEBÍKOVÁ -
Jedinec s lehkou mentální retardací a jeho rozvoj prostřednictvím vytvořeného intervenčního programu
Kateřina PINCOVÁ -
Analýza přístupů pedagogů k podpůrným opatřením u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
Pavlína Nečasová -
Povědomí jedinců s lehkým mentálním postižením o sexualitě
Gabriela Jebáčková -
Analýza procesu diagnostiky u jedinců s lehkým mentálním postižením
Kateřina Šimčíková -
Kriminalita jedinců s poruchou chování a přidruženým mentálním postižením v dětském domově se školou
Robert Richter -
Analýza přístupů pedagogů k podpůrným opatřením u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
Pavlína Nečasová