David Šrott

Bakalářská práce

Úroveň kritického myšlení u studentů andragogiky

The Level of Critical Thinking in Andragogy Students
Anotace:
Teoretická část práce poskytuje elementární informace o vztahu mozku, myšlení a schopnosti kriticky myslet. Zabývá se podkladem, obsahem a internalizací kritického myšlení a vychází z perspektivy komplementárního vztahu kognitivní vědy a andragogiky. Kritické myšlení je považováno za klíčovou kompetenci, celoživotní proces učení a před-poklad nejspolehlivějšího poznávání. Autor upozorňuje na limity …více
Abstract:
The theoretical part provides fundamental information about the relationship between brain, thinking and the ability to think critically. It deals with the foundation, content and internalization of critical thinking and is based on the perspective of the complementa-ry relationship between cognitive science and andragogy. Critical thinking is considered a key competence, lifelong learning process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šrott, David. Úroveň kritického myšlení u studentů andragogiky. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře