Úroveň kritického myšlení u studentů andragogiky – David Šrott
David Šrott
Bakalářská práce
Úroveň kritického myšlení u studentů andragogiky
The Level of Critical Thinking in Andragogy Students
Anotace:
Teoretická část práce poskytuje elementární informace o vztahu mozku, myšlení a schopnosti kriticky myslet. Zabývá se podkladem, obsahem a internalizací kritického myšlení a vychází z perspektivy komplementárního vztahu kognitivní vědy a andragogiky. Kritické myšlení je považováno za klíčovou kompetenci, celoživotní proces učení a před-poklad nejspolehlivějšího poznávání. Autor upozorňuje na limity …víceAbstract:
The theoretical part provides fundamental information about the relationship between brain, thinking and the ability to think critically. It deals with the foundation, content and internalization of critical thinking and is based on the perspective of the complementa-ry relationship between cognitive science and andragogy. Critical thinking is considered a key competence, lifelong learning process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šrott, David. Úroveň kritického myšlení u studentů andragogiky. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře
Práce na příbuzné téma
-
Rovnicové myšlení žáků vzdělávaných Hejného metodou
Zuzana Frkalová -
Kognitívna veda ako nástroj tvorby UX dizajnu
Barbara Moreova -
Možnosti empatie v recepci fikčního narativu z pohledu kognitivní vědy
Veronika Carbochová -
Fantasy a únik perspektivou kognitivní vědy
Zuzana Zoubková -
Proměny teorie a metodologie v kognitivní religionistice: Od programového přístupu k empiricky založenému výzkumu v laboratoři
Sandra Sklárčíková -
Návrh e-learningového řešení pro podporu výuky kurzu 5FI404 "Kognitivní věda"
Lukáš Klička -
Víra vrozená vs. víra získaná: Debata v kognitivní vědě o náboženství
Alisa KURBANGALIEVA