Pavel Michalec

Diplomová práce

Analýza českého e-mail marketingu

Czech e-mail marketing analysis
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit současný stav českého e-mail marketingu. Autor na základě svých zkušeností a pomocných materiálů sestavil významná kritéria, pomocí kterých je tato analýza prováděna na subjektech z oblasti ecommerce. Všechna kritéria mají nastíněna svoji významnost a ideální stav, ve kterém by se měla nacházet. Předmětem analýzy jsou e-mailové kampaně (1439 vzorků) vybraných …více
Abstract:
The thesis aims to analyze and evaluate the current state of Czech email marketing. The author, based on his experience and supportive resources, compiled important criteria by which this analysis is performed on subjects from the field of ecommerce. The significance of all criteria and the ideal state in which they should be located are both outlined. The analysis objects are email campaigns (1439 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Matěj Kováčik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48680

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management