Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro – Tereza Kultová
Tereza Kultová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Marketing research
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit na jaké úrovni se nachází spokojenost zákazníků vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro. Tuto úroveň se pokusím zjistit pomocí marketingového výzkumu formou mnou vytvořeného dotazníku. Výsledky výzkumu budou zdrojem informací pro zjištění výše úrovně spokojenosti zákazníků a také zdrojem pro tvorbu strategické kampaně. Díky rozhovoru se spolumajitelem …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to find out at what level the customer satisfaction of my selected business unit SmetanaQ Café & Bistro is. I will try to find out this level by marketing research in the form of a questionnaire created by me. The results of the research will be a source of information for determining the level of customer satisfaction and also a source for creating a strategic campaign. By …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Průšová
- Oponent: Nikola Pařízková, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KULTOVÁ, Tereza. \textit{Marketingový výzkum a~tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café \&{} Bistro}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/kcldcv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková
Název
Vložil
Vloženo
Práva