Monika Částková
Bachelor's thesis
Kostým jako scénografický prvek
Costume as a scenic element
Anotácia:
V bakalářské práci s názvem "Kostým jako scénografický prvek" jsem se chtěla co nejvíce zaměřit na možnosti využití kostýmu pro scénografii. Mým cílem bylo odpovědět na otázku, zda je možné využít kostým tak, aby se stal výhradním scénografickým prvkem na základě vlastních choreografických zkušeností a studováním tvorby vybraných světových choreografů, u kterých se domnívám, že tímto způsobem tvořili …viacAbstract:
In my thesis titled "Costume as a scenic element" I wanted mostly focus on the possibilities of using the costume in stage design. My goal was to answer the question whether it is possible to exploit the costume as the only stage design element, based my on my own choreographic experience and studying work of selected renowed choreographers who, I believe, have created this way.Kľúčové slová
kostýmKľúčové slová
scénografieKľúčové slová
choreografKľúčové slová
kostýmní výtvarnictvíKľúčové slová
scénografieKľúčové slová
kostýmní tvorbaKľúčové slová
divadloObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedúci: Elvíra NĚMEČKOVÁ
- Oponent: Daniel WIESNER
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 7. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / odbor:
Taneční umění / Choreografie
Práce na příbuzné téma
-
Kostýmní výtvarnictví v českém divadle v 90. letech 20. století
Andrea Králová -
Marius von Mayenburg: Kámen - komplexní kostýmní řešení
Lucie Winter Heřmánková -
M. de Ghelderode: Slečna Jairová - komplexní kostýmní řešení
Alena Dziarnovich -
Giacomo Puccini "Madama Butterfly" - komplexní kostýmní řešení
Inés Andučičová -
Analýza vlivu kostýmního výtvarnictví v populárních filmech 21. století na současné módní trendy
Anna Tasakova -
Alternativy a nové cesty kostýmního výtvarnictví
Simona Rybáková -
Alwin Nikolais - choreograf a scénický vizionář 2. pol. 20. století
Kristýna Celbová -
Černé divadlo - oděvní kolekce
Viktoryia Bakhankova