Analýza spotřebitelských soutěží čerpacích stanic OMV v České republice – Ing. Nicole Žďárská
Ing. Nicole Žďárská
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelských soutěží čerpacích stanic OMV v České republice
Analyze of the consumer contests of the gas station OMV in Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje a zaměřuje se hlavně na spotřebitelské soutěže. Především na ty, které se odehrávají na čerpacích stanicích OMV au jejich konkurence. Teoretická část popisuje jednu ze složek komunikačního mixu - podporu prodeje. Rozebírá její prostředky, cíle, druhy. Zejména pak spotřebitelské soutěže, jejich důležitost, druhy a legislativu, kterou se musí řídit. Praktická …moreAbstract:
This thesis deals with the sales support and focuses mainly on consumer competition. Especially those that occur at OMV filling stations and their competition. The theoretical part describes one of the communication mix’s components – sales support. It examined its resources, objectives, types. Especially consumer competitions and their importance, types or legislation that must be followed. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c0fym/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Metody a techniky podpory prodeje – spotřebitelské soutěže
Jana Leciánová -
Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže
Martin Fišera -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Feiruza Akbassova -
Spotřebitelské soutěže vybrané společnosti
Petra Škopková -
Spotřebitelské soutěže a jejich využití v praxi
Jan Pauček -
Spotřebitelské soutěže vybrané firmy a jejich vliv na podporu prodeje
Roman Vorlíček -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Anfisa Klokava