Ing. Nicole Žďárská

Bachelor's thesis

Analýza spotřebitelských soutěží čerpacích stanic OMV v České republice

Analyze of the consumer contests of the gas station OMV in Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje a zaměřuje se hlavně na spotřebitelské soutěže. Především na ty, které se odehrávají na čerpacích stanicích OMV au jejich konkurence. Teoretická část popisuje jednu ze složek komunikačního mixu - podporu prodeje. Rozebírá její prostředky, cíle, druhy. Zejména pak spotřebitelské soutěže, jejich důležitost, druhy a legislativu, kterou se musí řídit. Praktická …more
Abstract:
This thesis deals with the sales support and focuses mainly on consumer competition. Especially those that occur at OMV filling stations and their competition. The theoretical part describes one of the communication mix’s components – sales support. It examined its resources, objectives, types. Especially consumer competitions and their importance, types or legislation that must be followed. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní