Analýza spotřebitelských soutěží čerpacích stanic OMV v České republice – Ing. Nicole Žďárská
Ing. Nicole Žďárská
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelských soutěží čerpacích stanic OMV v České republice
Analyze of the consumer contests of the gas station OMV in Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje a zaměřuje se hlavně na spotřebitelské soutěže. Především na ty, které se odehrávají na čerpacích stanicích OMV au jejich konkurence. Teoretická část popisuje jednu ze složek komunikačního mixu - podporu prodeje. Rozebírá její prostředky, cíle, druhy. Zejména pak spotřebitelské soutěže, jejich důležitost, druhy a legislativu, kterou se musí řídit. Praktická …víceAbstract:
This thesis deals with the sales support and focuses mainly on consumer competition. Especially those that occur at OMV filling stations and their competition. The theoretical part describes one of the communication mix’s components – sales support. It examined its resources, objectives, types. Especially consumer competitions and their importance, types or legislation that must be followed. The practical …víceKlíčová slova
spotřebitelské soutěže čerpací stanice komunikační mix soutěž podpora prodeje push strategie pull strategie komunikace in – store event marketing sponzoring consumer contests filling station communication mix competition sales support push strategy pull strategy communication sponsorship
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c0fym/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Metody a techniky podpory prodeje – spotřebitelské soutěže
Jana Leciánová -
Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže
Martin Fišera -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Feiruza Akbassova -
Spotřebitelské soutěže vybrané společnosti
Petra Škopková -
Spotřebitelské soutěže a jejich využití v praxi
Jan Pauček -
Spotřebitelské soutěže vybrané firmy a jejich vliv na podporu prodeje
Roman Vorlíček -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Anfisa Klokava