Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku – Jan Řehák
Jan Řehák
Bachelor's thesis
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Opportunities to use Sage's marketing communication method in the UK for the Czech branch
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci firmy Sage ve Spojením království a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit její vnímání ze strany českých spotřebitelů. Na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu budou navržena doporučení pro úspěšný vstup na český trh. Teoretická část se zabývá literární rešerší a problematikou marketingové komunikace a marketingu. …moreAbstract:
The goal of this thesis is to analyze the marketing communication of Sage in the United Kingdom and through marketing research to determine the perception of Sage Czech consumers. Based on the results of the analysis and marketing research recommendations for successful entry into the Czech market will be proposed. The theoretical part deals with literature research and the issue of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/xgtrh/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEHÁK, Jan. \textit{Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/kcpdef/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Adriana Borovcová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Eva Kotýnková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Eliška Pechalová -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Marketingová propagace produktu Face - up!
Lucie Ramplová