Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha. – David Pařez
David Pařez
Bachelor's thesis
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
Brand marketing strategy, men´s clothing brand Stones by Steilmann
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce na téma Marketingová strategie značky, značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha je provedení marketingového výzkumu značky a jeho následné zhodnocení a navržení vlastních úprav marketingové strategie. První část je věnována problematice spotřebitele a jeho chování, popisu co je značka a její historii, definování identity značky, image značky, povědomí a …moreAbstract:
The aim of my bachelor ´s thesis Brand marketing strategy, men ´s clothing brand Stones by Steilmann Praha is to undertake marketing research of brand and its subsequent evaluation and suggest modifications of marketing brand strategy. The first part deals with consumer issues and consumer behavior, describes what is the brand and its history, defines the brand identity, brand image, awareness and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52877
Thesis defence
- Date of defence: 5. 1. 2017
- Supervisor: Dana Zadražilová
- Reader: Vladimíra Khelerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAŘEZ, David. \textit{Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/kcqwe6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52877
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
International Brand Promotion Strategy
Taras Dziuba -
Premiumization strategy for Ben & Jerry's brand in the Czech and Slovak markets
Sylvie Rosová