Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha. – David Pařez
David Pařez
Bakalářská práce
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
Brand marketing strategy, men´s clothing brand Stones by Steilmann
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce na téma Marketingová strategie značky, značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha je provedení marketingového výzkumu značky a jeho následné zhodnocení a navržení vlastních úprav marketingové strategie. První část je věnována problematice spotřebitele a jeho chování, popisu co je značka a její historii, definování identity značky, image značky, povědomí a …víceAbstract:
The aim of my bachelor ´s thesis Brand marketing strategy, men ´s clothing brand Stones by Steilmann Praha is to undertake marketing research of brand and its subsequent evaluation and suggest modifications of marketing brand strategy. The first part deals with consumer issues and consumer behavior, describes what is the brand and its history, defines the brand identity, brand image, awareness and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52877
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 1. 2017
- Vedoucí: Dana Zadražilová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52877
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
International Brand Promotion Strategy
Taras Dziuba -
Premiumization strategy for Ben & Jerry's brand in the Czech and Slovak markets
Sylvie Rosová