Bc. Denisa Lainková

Bakalářská práce

Generace Z – jejich hodnoty a reklama

Generation Z – their values and advertising
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zkoumání vztahu generace Z k reklamnímu prostředí a značkám. Teoretická část je věnována vysvětlení základních marketingových pojmů a důkladnému popisu reklamy. Rovněž obsahuje segmentaci generací, včetně hloubkového rozboru generace Z, jejich hodnot a specifických rysů. Praktická část se metodou dotazníkového šetření snaží zjistit, jaký postoj generace Z celkově zaujímá k …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to examine the relationship of Generation Z focused on the advertising environment. The theoretical part is devoted to the explanation of basic marketing concepts and a thorough description of advertising. It also includes segmentation of generations and an in-depth analysis of Generation Z, their values and specific features. Through a questionnaire survey, the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Petra Průšová
  • Oponent: Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace

  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.