Generace Z – jejich hodnoty a reklama – Bc. Denisa Lainková
Bc. Denisa Lainková
Bakalářská práce
Generace Z – jejich hodnoty a reklama
Generation Z – their values and advertising
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zkoumání vztahu generace Z k reklamnímu prostředí a značkám. Teoretická část je věnována vysvětlení základních marketingových pojmů a důkladnému popisu reklamy. Rovněž obsahuje segmentaci generací, včetně hloubkového rozboru generace Z, jejich hodnot a specifických rysů. Praktická část se metodou dotazníkového šetření snaží zjistit, jaký postoj generace Z celkově zaujímá k …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to examine the relationship of Generation Z focused on the advertising environment. The theoretical part is devoted to the explanation of basic marketing concepts and a thorough description of advertising. It also includes segmentation of generations and an in-depth analysis of Generation Z, their values and specific features. Through a questionnaire survey, the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Petra Průšová
- Oponent: Jitka Vysekalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání sociálních sítí u generace Z
Tereza Pochylá -
Vliv sociální reklamy na generaci Z
Adéla Lavická -
Reklama a generace Z
Pavla Majerová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
23. 4. 2022