Strategické řízení značky ve společnosti Hilti, s.r.o. – Kateřina Kiršnerová
Kateřina Kiršnerová
Bachelor's thesis
Strategické řízení značky ve společnosti Hilti, s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu procesu strategického řízení značky ve společnosti Hilti, s.r.o. Pomocí teoretických znalostí a analýzy současné situace se snažím odhadnout oblasti na zlepšení, které pomohou společnosti Hilti ve zkvalitnění tohoto procesu.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7350
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
- Vedúci: Miroslav Žebrák
- Oponent: Karel Rozkošný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7350
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.