Působení nadnárodních korporací v rozvojovém světě (diskuze pozitivních a negativních důsledků) – Jan HEIDELMEIER
Jan HEIDELMEIER
Bachelor's thesis
Působení nadnárodních korporací v rozvojovém světě (diskuze pozitivních a negativních důsledků)
Activities of transnational corporations in developing world (discussion of the positive and negative consequences)
Abstract:
Práce se nejprve věnuje teoretické části o nadnárodních společnostech, důležité k pochopení druhé, analytické části, kde se práce zabývá případovou studií společností Shell a Coca-Cola působících v Nigérii a Indii. Využité poznatky jsou poté využity k zodpovězení výzkumných otázek stanovených na začátku práce.Abstract:
The first part of thesis is devoted to the theoretical part of transnational corporations, important to understand the second, analytical part where the thesis deals with a case study of Shell and Coca-Cola operating in Nigeria and India. Utilized findings are then used to answer the research questions set out at the beginning of the work.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Magdaléna Leichtová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEIDELMEIER, Jan. \textit{Působení nadnárodních korporací v rozvojovém světě (diskuze pozitivních a negativních důsledků)}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Philosophy and Arts. 2013. Available from: https://theses.cz/id/kd7sx7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEIDELMEIER, Jan. Působení nadnárodních korporací v rozvojovém světě (diskuze pozitivních a negativních důsledků). Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáUniversity of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / field:
International Regional Studies / International Relations and East European Studies
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie firmy Coca Cola v České Republice
Cyril Pimek -
Integrovaný systém řízení společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Karolína Spilková -
Uvedenie nového produktu spoločnosti Coca Cola
Barbora Vosátková -
Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o.
Tereza Hejnová -
Transnacionální korporace ve světové ekonomice a jejich vliv na rozvojové země
Veronika Mikešová -
Nové trendy CSR strategií a jejich aplikace pro lokální strategii vybrané společnosti, včetně možností komunikace
Kateřina Nováková