Působení nadnárodních korporací v rozvojovém světě (diskuze pozitivních a negativních důsledků) – Jan HEIDELMEIER
Jan HEIDELMEIER
Bachelor's thesis
Působení nadnárodních korporací v rozvojovém světě (diskuze pozitivních a negativních důsledků)
Activities of transnational corporations in developing world (discussion of the positive and negative consequences)
Anotácia:
Práce se nejprve věnuje teoretické části o nadnárodních společnostech, důležité k pochopení druhé, analytické části, kde se práce zabývá případovou studií společností Shell a Coca-Cola působících v Nigérii a Indii. Využité poznatky jsou poté využity k zodpovězení výzkumných otázek stanovených na začátku práce.Abstract:
The first part of thesis is devoted to the theoretical part of transnational corporations, important to understand the second, analytical part where the thesis deals with a case study of Shell and Coca-Cola operating in Nigeria and India. Utilized findings are then used to answer the research questions set out at the beginning of the work.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Magdaléna Leichtová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEIDELMEIER, Jan. \textit{Působení nadnárodních korporací v rozvojovém světě (diskuze pozitivních a negativních důsledků)}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Philosophy and Arts. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/kd7sx7/.
Jak správně citovat práci
HEIDELMEIER, Jan. Působení nadnárodních korporací v rozvojovém světě (diskuze pozitivních a negativních důsledků). Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáUniversity of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
International Regional Studies / International Relations and East European Studies
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie firmy Coca Cola v České Republice
Cyril Pimek -
Integrovaný systém řízení společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Karolína Spilková -
Uvedenie nového produktu spoločnosti Coca Cola
Barbora Vosátková -
Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o.
Tereza Hejnová -
Transnacionální korporace ve světové ekonomice a jejich vliv na rozvojové země
Veronika Mikešová -
Nové trendy CSR strategií a jejich aplikace pro lokální strategii vybrané společnosti, včetně možností komunikace
Kateřina Nováková