Hyperaktivní žák ve výuce cizích jazyků – Bc. Lucie Šmerdová
Bc. Lucie Šmerdová
Bakalářská práce
Hyperaktivní žák ve výuce cizích jazyků
Hyperactive pupils in teaching of foreign languages
Abstract:
This bachelor diploma thesis about problems hyperactive schoolschild in teaching somebody else´s languages. The main point of my research is certificate or disproval my hypothesis.In my hypothesis look into I cooperation parents of these schoolschilds with the school, what ist for these schoolschildren with ADHD very difficult and what less so difficult in in teaching somebody else´s languages and …víceAbstract:
Tato práce pojednává o problematice hyperaktivních žáků, konkrétně ve výuce cizích jazyků. Hlavním bodem mého výzkumu je potvrzení či vyvrácení mé hypotézy, kdy řeším, jaká je spolupráce rodičů žáků trpícími ADHD se školou, které záležitosti jsou pro žáky ve výuce cizích jazyků hodně náročné a které méně a jaká je informovanost učitelů o této problematice. Věnovala jsem se jak hyperaktivním žákům, …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s6c0t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Výuka cizích jazyků na školách se sportovním zaměřením; využití sportu jako motivátoru k výuce cizích jazyků
Tomáš Dokoupil -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Vzdělávací potřeby u pracovníků zvolené organizace
Jana Michalčíková -
Vzdělávací potřeby sociálních pracovníků v komunitní péči o osoby s duševním onemocněním
Barbora Ďásková -
Vzdělávací potřeby vedoucích pracovníků administrativy a správy ve vysokoškolské instituci
Sabina Coufalová -
Vzdělávací potřeby manažerů pro zvládání konfliktů na pracovišti /případová studie/
Lenka Pernicová