Contrastive language analysis of advertisements aimed at men and women – Simona BATHKE
Simona BATHKE
Bachelor's thesis
Contrastive language analysis of advertisements aimed at men and women
Contrastive language analysis of advertisements aimed at men and women
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovými prostředky reklamních textů zaměřených na muže a ženy. Skládá se z teoretické a praktické části. První část se zaměřuje na obecné objasnění reklamního diskurzu, využití genderových stereotypů v reklamě a definuje účastníky a jejich zapojení do diskurzu. Druhá část se zabývá analýzou korpusu a porovnáváním lingvistických, verbálních a neverbálních prostředků …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with linguistic features within the advertising discourse targeting men and women. The work consists of a theoretical and practical part. The first part concentrates on the introduction to the topic of advertising, gender stereotypes and participants of the advertising discourse. The second part presents the findings of the analysed corpus, targeting men and women, linguistic …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BATHKE, Simona. Contrastive language analysis of advertisements aimed at men and women. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové prostředky žánru herní recenze
Jan Darebný -
Komparace jazykové stylizace elektronických a tištěných hudebních magazínů
Aneta POKORNÁ -
Analýza zobrazování žen a mužů v reklamě
Veronika Polášková -
Analýza hry jednotlivých postů v basketbalu (srovnání muži - ženy)
Petra Valentová -
Analýza vlivu ekonomické svobody na mzdové rozdíly mezi ženami a muži
Anh Bui Thi Ngoc -
Analýza příčin nezaměstnanosti mužů a žen nad 50 let v Moravskoslezském kraji
Lucie Mlčáková