Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování – Claudia Rojčyková
Claudia Rojčyková
Bachelor's thesis
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování
Analysis of Influencer Marketing Impact on Consumer Behaviour
Abstract:
Bakalářské práce se zabývá analýzou vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování. V práci je popsáno spotřebitelské chování, charakteristika sociálních sítích a influencer marketingu. Výzkum proběhl pomocí online dotazníkového šetření. Z analýzy výsledků vyplývá, že lidé se nechávají ovlivňovat influencery.Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the influencer marketing impact on consumer behaviour. The thesis describes consumer behaviour, characteristics of social networks and influencer marketing. The research was conducted using an online questionnaire survey. The analysis of the results shows that people are influenced by influencers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146632
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Tereza Prešnajderová
- Reader: Lukáš Klapil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROJČYKOVÁ, Claudia. \textit{Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/kdki9u/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
Taisiia Petrova -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Analýza vlivu influencer marketingu na chování spotřebitele
Kristýna Balharová -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam