Virtuální realita v edukačním procesu na primárním a sekundárním stupni vzdělávání – Lenka NEKORANCOVÁ
Lenka NEKORANCOVÁ
absolventská práce studenta CŽV
Virtuální realita v edukačním procesu na primárním a sekundárním stupni vzdělávání
Virtual Reality in the educational process at primary and secondary education
Abstract:
Závěrečná práce se věnuje tématu využití virtuální reality na primárním a sekundárním stupni vzdělávání z pohledu učitele, žáka i samotné školy. Práce shrnuje výhody i nevýhody technologie a osvětluje její možnosti.Abstract:
The final thesis is focused on the use of virtual reality in primary and secondary education from the perspective of the teacher, the student and the school itself. The thesis summarizes the advantages and disadvantages of the technology and shows its possibilities.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 8. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2021
- Supervisor: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEKORANCOVÁ, Lenka. \textit{Virtuální realita v edukačním procesu na primárním a sekundárním stupni vzdělávání}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Science. 2021. Available from: https://theses.cz/id/kdxptd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEKORANCOVÁ, Lenka. Virtuální realita v edukačním procesu na primárním a sekundárním stupni vzdělávání. Ostrava, 2021. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of Scienceceloživotní / field:
Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností
Theses on a related topic
-
Tranzitní plánování přechodu žáka s mentálním postižením z primárního vzdělávání do sekundárního vzdělávání
Jakub SACHR -
Preventivní aktivity v rámci primárního a sekundárního vzdělávání
Kateřina Nováková -
Primární a sekundární vzdělávání v ČR a jeho financování
Michaela Frantová -
Proces rozhodování při přechodu žáků mezi primárním vzděláváním na venkovských školách a nižším sekundárním vzděláváním
Kateřina Svobodová -
Primární a sekundární vzdělávací systém Anglie
Michal EISNER -
Srovnávací analýza primárního a sekundárního vzdělávání ve Finsku a Jižní Koreji v letech 2012 až 2014
Alice Olivie Bernášková -
Vliv a role smartphonu na vzdělávání současnosti a budoucnosti – virtuální realita ve vzdělávání
Zdeněk Foral -
Virtuální realita ve vzdělávání
Jakub Schmidt