Virtuální realita v edukačním procesu na primárním a sekundárním stupni vzdělávání – Lenka NEKORANCOVÁ
Lenka NEKORANCOVÁ
absolventská práce studenta CŽV
Virtuální realita v edukačním procesu na primárním a sekundárním stupni vzdělávání
Virtual Reality in the educational process at primary and secondary education
Anotácia:
Závěrečná práce se věnuje tématu využití virtuální reality na primárním a sekundárním stupni vzdělávání z pohledu učitele, žáka i samotné školy. Práce shrnuje výhody i nevýhody technologie a osvětluje její možnosti.Abstract:
The final thesis is focused on the use of virtual reality in primary and secondary education from the perspective of the teacher, the student and the school itself. The thesis summarizes the advantages and disadvantages of the technology and shows its possibilities.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 8. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2021
- Vedúci: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEKORANCOVÁ, Lenka. \textit{Virtuální realita v edukačním procesu na primárním a sekundárním stupni vzdělávání}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Ostrava: Ostravská univerzita, Faculty of Science. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/kdxptd/.
Jak správně citovat práci
NEKORANCOVÁ, Lenka. Virtuální realita v edukačním procesu na primárním a sekundárním stupni vzdělávání. Ostrava, 2021. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of Scienceceloživotní / odbor:
Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností
Práce na příbuzné téma
-
Tranzitní plánování přechodu žáka s mentálním postižením z primárního vzdělávání do sekundárního vzdělávání
Jakub SACHR -
Preventivní aktivity v rámci primárního a sekundárního vzdělávání
Kateřina Nováková -
Primární a sekundární vzdělávání v ČR a jeho financování
Michaela Frantová -
Proces rozhodování při přechodu žáků mezi primárním vzděláváním na venkovských školách a nižším sekundárním vzděláváním
Kateřina Svobodová -
Primární a sekundární vzdělávací systém Anglie
Michal EISNER -
Srovnávací analýza primárního a sekundárního vzdělávání ve Finsku a Jižní Koreji v letech 2012 až 2014
Alice Olivie Bernášková -
Vliv a role smartphonu na vzdělávání současnosti a budoucnosti – virtuální realita ve vzdělávání
Zdeněk Foral -
Virtuální realita ve vzdělávání
Jakub Schmidt