Corpus-based Linguistic and Pedagogical Investigation into Delexical Verbs – Bc. Markéta Guňková
Bc. Markéta Guňková
Diplomová práce
Corpus-based Linguistic and Pedagogical Investigation into Delexical Verbs
Corpus-based Linguistic and Pedagogical Investigation into Delexical Verbs
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na skupinu velmi běžných anglických sloves, které se nazývají delexikální slovesa, např. have, make, give. Na základě práce s korpusem byla tato slovesa zkoumána z lingvistického i pedagogického hlediska. Pro studenty cizího jazyka jsou však tato delexikální slovesa problematická a proto se jim často vyhýbají. Hlavním cílem této práce bylo prokázat důležitost učení těchto sloves …víceAbstract:
The focus of this thesis is on a very common group of English verbs which are called delexical verbs, e.g. have, make, give. The corpus-based linguistic and pedagogical investigations were conducted in order to delineate the major features of these verbs which have proved to be difficult for L2 students who avoid using them. Therefore the principal aim of this thesis was to demonstrate the relevance …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rm9ue/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: M.A. James Edward Thomas
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy