Interaktivní výuková pomůcka pro předmět Vlastivěda – Bc. Jaroslav RYŠICA
Bc. Jaroslav RYŠICA
Diplomová práce
Interaktivní výuková pomůcka pro předmět Vlastivěda
Interactive learning tool for the subject Geography lessons
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem, vývojem a implementací interaktivní výukové pomůcky ve výuce vlastivědy pro 4. ročník základních škol. Tématem výukové pomůcky je Poznáváme naši vlast. Pomůcka byla vytvořena ve spolupráci s vyučujícími tohoto předmětu, ty specifikovaly obsahovou stránku pomůcky. Jedna experimentální skupina při výuce využila výukovou pomůcku vytvořenou programem SMART Notebook, druhá …víceAbstract:
My thesis deals with the design, development and implementation of interactive teaching tools in teaching homework for the 4th year of elementary schools. The theme of the learning is to introduce our homeland to pupils. The tool was created in cooperation with the teachers of this major and they specified the content page of the teaching tool. One experimental group used the learning tool created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYŠICA, Jaroslav. Interaktivní výuková pomůcka pro předmět Vlastivěda. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní pomůcka pro podporu výuky vlastivědy
Jaroslav RYŠICA -
Tvorba interaktivních pomůcek jako podpora pro výuku hudební výchovy v 9. ročníku základní školy
Veronika Maříková -
Lesnická pedagogika v praxi - návrh interaktivní výukové pomůcky pro děti
Stefan Canov -
Geofyzikální charakteristika Země - interaktivní učební pomůcka pro střední školy
Anna Čermáková -
Tvorba interaktivních pomůcek pro výuku stereometrie na středních školách
Tereza BEČVÁŘOVÁ -
Interaktivní pomůcka pro výuku vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ
Ivan TAUBER -
Tvorba interaktivních aplikací pro výuku českého jazyka a literatury na ZŠ s využitím nativních a on-line technologií
Lukáš POMAZAL -
Interaktivní pomůcka pro podporu výuky vlastivědy
Jaroslav RYŠICA