Interaktivní výuková pomůcka pro předmět Vlastivěda – Bc. Jaroslav RYŠICA
Bc. Jaroslav RYŠICA
Master's thesis
Interaktivní výuková pomůcka pro předmět Vlastivěda
Interactive learning tool for the subject Geography lessons
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem, vývojem a implementací interaktivní výukové pomůcky ve výuce vlastivědy pro 4. ročník základních škol. Tématem výukové pomůcky je Poznáváme naši vlast. Pomůcka byla vytvořena ve spolupráci s vyučujícími tohoto předmětu, ty specifikovaly obsahovou stránku pomůcky. Jedna experimentální skupina při výuce využila výukovou pomůcku vytvořenou programem SMART Notebook, druhá …moreAbstract:
My thesis deals with the design, development and implementation of interactive teaching tools in teaching homework for the 4th year of elementary schools. The theme of the learning is to introduce our homeland to pupils. The tool was created in cooperation with the teachers of this major and they specified the content page of the teaching tool. One experimental group used the learning tool created …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2019
- Supervisor: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RYŠICA, Jaroslav. Interaktivní výuková pomůcka pro předmět Vlastivěda. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2k-ict-ict
Theses on a related topic
-
Interaktivní pomůcka pro podporu výuky vlastivědy
Jaroslav RYŠICA -
Tvorba interaktivních pomůcek jako podpora pro výuku hudební výchovy v 9. ročníku základní školy
Veronika Maříková -
Lesnická pedagogika v praxi - návrh interaktivní výukové pomůcky pro děti
Stefan Canov -
Geofyzikální charakteristika Země - interaktivní učební pomůcka pro střední školy
Anna Čermáková -
Tvorba interaktivních pomůcek pro výuku stereometrie na středních školách
Tereza BEČVÁŘOVÁ -
Interaktivní pomůcka pro výuku vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ
Ivan TAUBER -
Tvorba interaktivních aplikací pro výuku českého jazyka a literatury na ZŠ s využitím nativních a on-line technologií
Lukáš POMAZAL -
Interaktivní pomůcka pro podporu výuky vlastivědy
Jaroslav RYŠICA