Komplexní analýza externího prostředí ve fázi expanze podniku do zahraničí – Bc. Tomáš Hoskovec
Bc. Tomáš Hoskovec
Bachelor's thesis
Komplexní analýza externího prostředí ve fázi expanze podniku do zahraničí
Comprehensive Analysis of External Environment in Phase of Company Expansion
Anotácia:
Bakalářská práce vyhodnocuje externí prostředí při vstupu společnosti na zahraniční trh s cílem vybrat konkrétní zahraniční trh a následně rozebrat jeho potencionální možnosti. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky potřebné k porozumění dané problematiky, v druhé části jsou aplikovány tyto poznatky na konkrétní společnost a provedeno jejich vyhodnocení.Abstract:
This bachelor thesis deals with the external environment when the company enters the foreign market. Aim of my thesis is to choose the best foreign market and then evaluate potential possibilities for establishment of the Czech company abroad. In the first part there is mentioned the theoretic knowledge that is needful to understand the issue. In the second part, this knowledge is applied to the concrete …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/uvnfx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Daniela Hricová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš