Informovanost pedagogů o syndromu ADHD u dětí a specifikách přístupu k těmto dětem – Kristýna TÝLOVÁ
Kristýna TÝLOVÁ
Bakalářská práce
Informovanost pedagogů o syndromu ADHD u dětí a specifikách přístupu k těmto dětem
Teachers' knowledge about specific methods of teaching children with ADHD
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit celkovou informovanost pedagogů o syndromu ADHD a přístupech k dětem s touto diagnózou. Také jsme zkoumali, jak často pedagogové využívají doporučené přístupy. Teoretická část popisovala syndrom ADHD, situaci žáka s ADHD ve školním prostředí a zabývala se problematikou informovanosti pedagogů o syndromu ADHD. Výzkum byl realizován prostřednictvím dotazníku vlastní …víceAbstract:
The aim of this thesis was to explore teachers' knowledge of ADHD and specific attitudes toward students with this diagnosis. We also tried to find out how often teachers use recommended attitudes toward these students. The theoretical part described ADHD, the situation of students with ADHD at school, teachers' knowledge of ADHD and studies about teachers' knowledge of ADHD. The research was realized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Leona Jochmannová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TÝLOVÁ, Kristýna. \textit{Informovanost pedagogů o syndromu ADHD u dětí a specifikách přístupu k těmto dětem}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/keag5j/.
Jak správně citovat práci
TÝLOVÁ, Kristýna. Informovanost pedagogů o syndromu ADHD u dětí a specifikách přístupu k těmto dětem. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ -
Informovanost učitelů MŠ o syndromu ADHD
Lucie Čechalová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Přístup k žákům s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ z hlediska podpory sociálního začlenění a komunikace
Barbora Pátková -
Přístup učitelů estetické výchovy k výuce žáků s podpůrnými opatřeními
Pavla Kašíková -
Přístupy k žákům s oslabením kognitivního výkonu na středních školách
Aneta Bařinková -
Připravenost pedagogů k edukaci žáků s narušenou komunikační schopností na základních školách
Martina Ušatá
Název
Vložil
Vloženo
Práva