Pavel Ungr

Bakalářská práce

Hodnocení spokojenosti interních zákazníků

The Evaluation of Satisfaction of Internal Customers
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti interních zákazníků ve společnosti Siemens, s.r.o., odštěpný závod Elektromotory Frenštát. Cílem práce je navrhnout metodiku pro hodnocení spokojenosti interních zákazníků.
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with internal customer satisfaction measuring in Siemens, s.r.o., odštěpný závod Elektromotory Frenštát. The aim is to design a method for customer satisfaction measuring.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Milan Hutyra
  • Oponent: Pavel Burýšek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality