Hodnocení spokojenosti interních zákazníků – Pavel Ungr
Pavel Ungr
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti interních zákazníků
The Evaluation of Satisfaction of Internal Customers
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti interních zákazníků ve společnosti Siemens, s.r.o., odštěpný závod Elektromotory Frenštát. Cílem práce je navrhnout metodiku pro hodnocení spokojenosti interních zákazníků.Abstract:
This bachelor´s thesis deals with internal customer satisfaction measuring in Siemens, s.r.o., odštěpný závod Elektromotory Frenštát. The aim is to design a method for customer satisfaction measuring.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119423
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Milan Hutyra
- Oponent: Pavel Burýšek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UNGR, Pavel. \textit{Hodnocení spokojenosti interních zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/keeoak/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová