Komparace strategie firmy OEZ s.r.o. před a po začlenění do skupiny Siemens – Ludmila Faltusová
Ludmila Faltusová
Bakalářská práce
Komparace strategie firmy OEZ s.r.o. před a po začlenění do skupiny Siemens
Comparison of OEZ company strategy before and after takeover by Siemens
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá porovnáním podnikové strategie společnosti OEZ před a po převzetí koncernem Siemens. V práci propojuji teoretické poznatky s praxí v podniku. Po důkladném představení obou společností se zabývám samotnou akvizicí a motivy k ní vedoucími. V další části jsou popsány a porovnány jednotlivé politiky marketingového mixu před a po převzetí. V poslední kapitole jsou zpracovány …víceAbstract:
This thesis mainly deals with comparison of OEZ company strategy before and after the takeover by concern Siemens. Theoretical knowledge is interconnected with practice within the company. After the thorough introduction of both companies I deal with takeover itself and with motives, which resulted in the acquisition. In the next part, every particular policy of marketing mix is described and compared …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30348
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2012
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Magdalena Vlčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30348
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační a distribuční marketingové strategie ve společnosti Triexpert
Tereza Kopecká -
Marketingová strategie vybraného podniku.
Anastasiia Plotnikova -
Vývoj, produkce, marketingové a distribuční strategie MÚPI na Mall.tv
Mikuláš Mašek -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Alena Kolářová -
Adaptace distribuční strategie v mezinárodním prostředí
Petr Bulíř -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Návrh marketingové strategie pro start-up Bocas
David Závada