Komparace strategie firmy OEZ s.r.o. před a po začlenění do skupiny Siemens – Ludmila Faltusová
Ludmila Faltusová
Bachelor's thesis
Komparace strategie firmy OEZ s.r.o. před a po začlenění do skupiny Siemens
Comparison of OEZ company strategy before and after takeover by Siemens
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá porovnáním podnikové strategie společnosti OEZ před a po převzetí koncernem Siemens. V práci propojuji teoretické poznatky s praxí v podniku. Po důkladném představení obou společností se zabývám samotnou akvizicí a motivy k ní vedoucími. V další části jsou popsány a porovnány jednotlivé politiky marketingového mixu před a po převzetí. V poslední kapitole jsou zpracovány …moreAbstract:
This thesis mainly deals with comparison of OEZ company strategy before and after the takeover by concern Siemens. Theoretical knowledge is interconnected with practice within the company. After the thorough introduction of both companies I deal with takeover itself and with motives, which resulted in the acquisition. In the next part, every particular policy of marketing mix is described and compared …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30348
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2012
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Magdalena Vlčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30348
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh komunikační a distribuční marketingové strategie ve společnosti Triexpert
Tereza Kopecká -
Marketingová strategie vybraného podniku.
Anastasiia Plotnikova -
Vývoj, produkce, marketingové a distribuční strategie MÚPI na Mall.tv
Mikuláš Mašek -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Alena Kolářová -
Adaptace distribuční strategie v mezinárodním prostředí
Petr Bulíř -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Návrh marketingové strategie pro start-up Bocas
David Závada