Inkluze na střední škole se zvláštním zaměřením na žáky s poruchou autistického spektra – Mgr. Zuzana Švandelíková
Mgr. Zuzana Švandelíková
Advanced ('rigorózní') thesis
Inkluze na střední škole se zvláštním zaměřením na žáky s poruchou autistického spektra
Inclusion at high school with special focus on pupils with autism spectrum disorders
Abstract:
Rigorózní práce pojednává o inkluzi na střední škole se zvláštním zaměřením na žáky s poruchou autistického spektra. Teoretická východiska jsou soustředěna do první části práce, která se věnuje především problematice inkluze, historii vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a současné právní úpravě této oblasti vzdělávání. Zvýšená pozornost je také věnována popisu poruch autistického …moreAbstract:
The rigorosum thesis deals with the inclusion at high school with a special focus on pupils with autism spectrum disorders. The theoretical starting points are concentrated in the first part of the work dedicated to the issue of inclusion above all, to the history of education of pupils with special educational needs and to the current legislation regulating this field of education. A higher attention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVANDELÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Inkluze na střední škole se zvláštním zaměřením na žáky s poruchou autistického spektra}. Online. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ket99o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Švandelíková, Zuzana. Inkluze na střední škole se zvláštním zaměřením na žáky s poruchou autistického spektra. Zlín, 2020. rigorózní práce (PhDr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Specialization in Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová