Product Discovery Practices of Technology Companies in the Czech Republic – Stanislav Vedra
Stanislav Vedra
Diplomová práce
Product Discovery Practices of Technology Companies in the Czech Republic
Product Discovery Practices of Technology Companies in the Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit praktiky product discovery prováděné v České republice s dvěma dílčími cíli. První dílčí cíl je analyzovat praktiky product discovery popsané v literatuře. Druhý dílčí cíl je o zjištění reálných praktik product discovery pomocí rozhovorů s produktovými manažery. Zhodnocení je založeno na porovnání těchto dvou pohledů, tedy teoretické a praktické využití …víceAbstract:
The goal of this thesis is to evaluate product discovery practices in the Czech Republic based on two objectives. The first objective is about analyzing product discovery practices based on literature. The second objective is about interviewing product managers to find out how they carry out product discovery. The evaluation is based on comparison of these two perspectives, i.e., theoretical and practical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78632
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2020
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Martin Potančok
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78632
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení produktu na trh - software pro energetický management
Dita Nentvichová