Klára Měsíčková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace DDM Astra Zlín

The Analysis of Marketing Communication of DDM Astra Zlín
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových komunikací ve vybrané organizaci DDM Astra Zlín. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá definicí neziskové organizace. Dále jsou zde zmíněny přínosy neziskových organizací v různých oblastech. Jsou zde vysvětlena specifika marketingu ve veřejném sektoru a samotné nástroje marketingových komunikací, financování …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing communications in the selected organization DDM Astra Zlín. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the definition of a non-profit organization. It also mentions the benefits of non-profit organizations in various areas. It also explains the specifics of marketing in the public sector and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Měsíčková, Klára. Analýza marketingové komunikace DDM Astra Zlín. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe