Role obalu a etikety vína v nákupním chování spotřebitele – Bc. Eliška Glóziková
Bc. Eliška Glóziková
Master's thesis
Role obalu a etikety vína v nákupním chování spotřebitele
The influence of packaging and wine label on customer decision making process.
Abstract:
GLÓZIKOVÁ, Eliška. Role obalu a etikety vína v nákupním chování spotřebitele. Brno, 2015. 99 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Martin Souček, Ph.D. Práce se zabývá chováním spotřebitele a nákupním rozhodovacím procesem na trhu s vínem s důrazem na vliv obalu a etikety vína. V praktické části práce jsou využity kvalitativní výzkumné metody …moreAbstract:
GLÓZIKOVÁ, Eliška. The influence of packaging and wine label on customer decision making process. Brno, 2015 99 p. Master thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor Ing. Martin Souček, Ph.D. Thesis deals with customer behaviour and decision making process at wine market with special influence of package and label of the wine. Qualitative research was used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Souček, Ph.D.
- Reader: Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GLÓZIKOVÁ, Eliška. \textit{Role obalu a etikety vína v nákupním chování spotřebitele}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/kex8x9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap
Josef Tischler -
Consumer behaviour of expectant parents in relation to home improvements
Nikola Papíková -
Non-verbal Salesperson Behaviour in the B2B Environment
Nico Thümler -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights