Bc. Daniela Hrdličková

Bakalářská práce

Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu

Package and Product Label from the Perspective of Neuromarketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá obalem a etiketou z pohledu neuromarketingu. Teoretická část vymezuje pojmy obal, etiketa, psychologie vmarketingové komunikaci a konečně i neuromarketing. Praktická část je zaměřená na průzkum, který spočívá vměření oční kamerou a následném rozhovoru. Vjednotlivých kapitolách jsou popsány obaly vybrané k měření, výběr respondentů a průběh sběru dat a jejich vyhodnocení …více
Abstract:
This bachleor thesis deals with packaging and label from the perspective of neuromarketing. The theoretical part defines the terms packaging, label, psychology in marketing communication and finally neuromarketing. The practical part is focused on research, which consist in measuring by the eye camera and the following interview. The individual chapters describe the packages selected for measurement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace