Analýza konkurenční pozice značky prodejce nábytku – Matěj Surmař
Matěj Surmař
Diplomová práce
Analýza konkurenční pozice značky prodejce nábytku
Brand Position Analysis of the Furniture Dealer
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenční pozice značky prodejce nábytku Orfa. Cílem této práce bylo specifikovat konkurenční pozici obchodní značky Orfa na trhu s nábytkem. V první části je charakterizována firma a prostředí, ve kterém působí. Následující kapitola popisuje teoretická východiska značky a konkurence. Třetí část je věnována metodice výzkumu, kde byly stanoveny metody dotazování …víceAbstract:
The thesis is focused on the brand position analysis of the furniture dealer. The aim was to specify competitive advantage of retail brand Orfa. The first part contains the characteristic of company and descriptions of environment. The following section describes the theory of brand and competition. Next part is engaged in methodology of research in which there were chosen methods of questioning, mystery …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lucie Sobková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Branding as a Source of Competitive Advantage
Anna Kristina Rezutka -
Performance pay as a competitive advantage and weapon
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Socio-emotional wealth of family business as a source of competitive advantage
Safarli Safarli -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Innovation and Creativity as a source of competitive advantage in the petroleum industry
Victoria Nikolaeva -
Effective recruitment process as the competitive advantage in the market
Andriy Botnarenko