Matěj Surmař

Diplomová práce

Analýza konkurenční pozice značky prodejce nábytku

Brand Position Analysis of the Furniture Dealer
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenční pozice značky prodejce nábytku Orfa. Cílem této práce bylo specifikovat konkurenční pozici obchodní značky Orfa na trhu s nábytkem. V první části je charakterizována firma a prostředí, ve kterém působí. Následující kapitola popisuje teoretická východiska značky a konkurence. Třetí část je věnována metodice výzkumu, kde byly stanoveny metody dotazování …více
Abstract:
The thesis is focused on the brand position analysis of the furniture dealer. The aim was to specify competitive advantage of retail brand Orfa. The first part contains the characteristic of company and descriptions of environment. The following section describes the theory of brand and competition. Next part is engaged in methodology of research in which there were chosen methods of questioning, mystery …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Lucie Sobková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod