Změna vnímání influencer marketingu mileniály po vypuknutí pandemie COVID-19 – Kateřina Stejskalová
Kateřina Stejskalová
Master's thesis
Změna vnímání influencer marketingu mileniály po vypuknutí pandemie COVID-19
The Changing Perception of Millennials towards Influencer Marketing after the Outbreak of the COVID-19 Pandemic.
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma influencer marketingu jako součásti komunikační strategie značky. Studie zkoumá a identifikuje dopad pandemie COVID-19 na influencer marketing na sociálních sítích. Dále si klade za cíl prozkoumat změnu zájmů české generace mileniálů během pandemie a možné budoucí důsledky těchto změn na influencer marketing. K vyhodnocení změn jsou použity sekundární zdroje …moreAbstract:
This master's thesis focuses on the topic of influencer marketing as part of the brand's communication strategy. The study examines and identifies the impact of the COVID-19 pandemic on the influencer marketing on social networks. It further aims to examine the change of interests of the Czech generation Y consumers during the pandemic and possible future consequences of these changes for influencer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84858
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2021
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84858
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Vnímání influencer marketingu generací Z u vybraných značek
Daniela Krutílková -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z
Adéla Letfusová -
Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu
Anna Koníčková -
Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y
Michaela Hřebíčková -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování Generace Z
Veronika Rozsívalová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova