Změna vnímání influencer marketingu mileniály po vypuknutí pandemie COVID-19 – Kateřina Stejskalová
Kateřina Stejskalová
Master's thesis
Změna vnímání influencer marketingu mileniály po vypuknutí pandemie COVID-19
The Changing Perception of Millennials towards Influencer Marketing after the Outbreak of the COVID-19 Pandemic.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma influencer marketingu jako součásti komunikační strategie značky. Studie zkoumá a identifikuje dopad pandemie COVID-19 na influencer marketing na sociálních sítích. Dále si klade za cíl prozkoumat změnu zájmů české generace mileniálů během pandemie a možné budoucí důsledky těchto změn na influencer marketing. K vyhodnocení změn jsou použity sekundární zdroje …viacAbstract:
This master's thesis focuses on the topic of influencer marketing as part of the brand's communication strategy. The study examines and identifies the impact of the COVID-19 pandemic on the influencer marketing on social networks. It further aims to examine the change of interests of the Czech generation Y consumers during the pandemic and possible future consequences of these changes for influencer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84858
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84858
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Vnímání influencer marketingu generací Z u vybraných značek
Daniela Krutílková -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z
Adéla Letfusová -
Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu
Anna Koníčková -
Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y
Michaela Hřebíčková -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování Generace Z
Veronika Rozsívalová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova