Kateřina Stejskalová

Master's thesis

Změna vnímání influencer marketingu mileniály po vypuknutí pandemie COVID-19

The Changing Perception of Millennials towards Influencer Marketing after the Outbreak of the COVID-19 Pandemic.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma influencer marketingu jako součásti komunikační strategie značky. Studie zkoumá a identifikuje dopad pandemie COVID-19 na influencer marketing na sociálních sítích. Dále si klade za cíl prozkoumat změnu zájmů české generace mileniálů během pandemie a možné budoucí důsledky těchto změn na influencer marketing. K vyhodnocení změn jsou použity sekundární zdroje …viac
Abstract:
This master's thesis focuses on the topic of influencer marketing as part of the brand's communication strategy. The study examines and identifies the impact of the COVID-19 pandemic on the influencer marketing on social networks. It further aims to examine the change of interests of the Czech generation Y consumers during the pandemic and possible future consequences of these changes for influencer …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84858