Michal Marek

Bakalářská práce

Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie

Promotion of an Energy Drink Through Digital Influencers During the Coronavirus Pandemic
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice propagace energetického nápoje. Propagace probíhá skrze digitální influencery a děje se tak během světové pandemie virového onemocnění SARS-CoV-2, také známé jako Covid-19. Tato pandemie ovlivnila klasickou propagaci a také chování spotřebitelů, proto se práce snaží pojednávat o propagaci v digitálním světě skrze digitální influencery.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of energy drink promotion. Propagation takes place through digital influencers during the global pandemic of the SARS-CoV-2 viral disease, also known as Covid-19. This pandemic has influenced classical promotion and also consumer behavior, so the work tries to discuss promotion in the digital world through digital influencers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Marek, Michal. Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace