Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie – Michal Marek
Michal Marek
Bachelor's thesis
Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie
Promotion of an Energy Drink Through Digital Influencers During the Coronavirus Pandemic
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o problematice propagace energetického nápoje. Propagace probíhá skrze digitální influencery a děje se tak během světové pandemie virového onemocnění SARS-CoV-2, také známé jako Covid-19. Tato pandemie ovlivnila klasickou propagaci a také chování spotřebitelů, proto se práce snaží pojednávat o propagaci v digitálním světě skrze digitální influencery.Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of energy drink promotion. Propagation takes place through digital influencers during the global pandemic of the SARS-CoV-2 viral disease, also known as Covid-19. This pandemic has influenced classical promotion and also consumer behavior, so the work tries to discuss promotion in the digital world through digital influencers.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAREK, Michal. \textit{Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/kff6uh/.
Jak správně citovat práci
Marek, Michal. Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové propagace pro Farmu pod kopcem
Hana Talácková -
Marketingová propagace a distribuce jednotlivých titulů ve společnosti Bontonfilm, a. s.
Veronika Zajaczová -
Návrh propagace pro portál Knihovny.cz
Tereza Veletová -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Digitální manipulace ve vizuální propagaci: Skepticismus a důvěra v marketingová sdělení
Vendula Hlinomazová -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Influencer marketing
Bára Dvorská