Strategie marketingového řízení firmy – Bc. Dmitry Papanov
Bc. Dmitry Papanov
Diplomová práce
Strategie marketingového řízení firmy
Strategy of Company Marketing Management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem strategie marketingového řízení. Hlavním cílem práce je na základě provedené analýzy navrhnout marketingovou strategie pro existující společnost. Dílčím cílem práce je návrh opatření a doporučení, která povedou k upevnění pozice a zvýšení podílu firmy na trhu. Teoretická část se nejprve zaměřuje na strategický marketing. Druhá kapitola se věnuje plánovací etapě, včetně …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of marketing management strategy. The main objective of the work is based on the analysis to propose a marketing strategy for an existing company. A partial objective of the work is to propose measures and recommendations that will lead to the strengthening of the position and increase the company's market share. The theoretical part first focuses on strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingového řízení HC Hostivař z. s.
Tomáš Holub -
Strategie marketingového řízení firmy
Martina Krčilová -
Strategie marketingového řízení firmy
Dominika Doubková -
Strategie marketingového řízení firmy
Magdaléna Mošnová -
Strategie marketingového řízení firmy
Yuliya Kryvel -
Strategie marketingového řízení firmy
Štěpán Pleyer -
Strategie marketingového řízení firmy
Anastasiia Makarova -
Strategie marketingového řízení firmy.
Polina Chebotareva
Název
Vložil
Vloženo
Práva