Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích – Adéla Magdálková
Adéla Magdálková
Bakalářská práce
Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích
Analysis of Marketing Tools to Increase Seniors' Protection on Shopping Events
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingové nástroje s cílem zvýšení ochrany seniorů na předváděcích akcích. Teoretická část práce pojednává o marketingovém mixu, nákupním chování a cíleném marketingu. Důraz je kladen na rozbor marketingových nástrojů v oblasti předváděcích akcí. Praktická část je zaměřena na charakteristiku vybraných společností zabývající se prodejem výrobků a služeb na předváděcích …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was analyzes of marketing tools to increase protection for seniors on demonstrations. The theoretical part treats about marketing mix, shopping beha-vior and targeted marketing. Emphasis was placed on the analysis of marketing tools in the demonstrations. The practical part was focused on the characteristics of selected companies focused in selling products and services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAGDÁLKOVÁ, Adéla. \textit{Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kfivdn/.
Jak správně citovat práci
Magdálková, Adéla. Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira -
Segmentace zákazníků cestovních kanceláří
Linda Machová -
Segmentace spotřebitelského trhu a její využití ve společnosti XY
Klára Fritsche -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu
Markéta Dlouhá -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Eva Šťastná -
Předváděcí akce a ochrana zvláště ohrožených skupin spotřebitelů
Barbora Sobotková -
Předváděcí akce očima seniorů
Tereza Skládalová