Ing. Jan Braun

Bachelor's thesis

Merchandising prémiových piv a RTD nápojů v Retailu České republiky

Off-Premise Merchandising of premium beer brands and RTD drinks in Czech Republic
Abstract:
Komu a jak chceme prodat naše výrobky? Nevíme přesně jak a navíc ještě komu? Přeci všem. Toto tvrzení nelze nikdy akceptovat. Dokonce by neměl vůbec přijít na mysl. Je to jednou z nejtěžší části obchodování vymyslet a hlavně poté zrealizovat správnou marketingovou strategii. Komu prodávat, kde prodávat je cílem segmentace. A jak výrobek správně nabídnout? To je právě merchandising. Merchandising je …more
Abstract:
To whom and how do we want to sell our products? We don’t exactly know how and not even to whom? Well, to everyone. This statement can never be accepted. In actuality it should never even come to mind. One of the hardest parts of doing business is to think of and then mainly realize the proper marketing strategy. Who to sell to is an objective of segmentation. How to properly offer a product? That …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Marcela Zamazalová
  • Reader: Ing. Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní