Merchandising prémiových piv a RTD nápojů v Retailu České republiky – Ing. Jan Braun
Ing. Jan Braun
Bachelor's thesis
Merchandising prémiových piv a RTD nápojů v Retailu České republiky
Off-Premise Merchandising of premium beer brands and RTD drinks in Czech Republic
Abstract:
Komu a jak chceme prodat naše výrobky? Nevíme přesně jak a navíc ještě komu? Přeci všem. Toto tvrzení nelze nikdy akceptovat. Dokonce by neměl vůbec přijít na mysl. Je to jednou z nejtěžší části obchodování vymyslet a hlavně poté zrealizovat správnou marketingovou strategii. Komu prodávat, kde prodávat je cílem segmentace. A jak výrobek správně nabídnout? To je právě merchandising. Merchandising je …moreAbstract:
To whom and how do we want to sell our products? We don’t exactly know how and not even to whom? Well, to everyone. This statement can never be accepted. In actuality it should never even come to mind. One of the hardest parts of doing business is to think of and then mainly realize the proper marketing strategy. Who to sell to is an objective of segmentation. How to properly offer a product? That …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/et45t/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Marcela Zamazalová
- Reader: Ing. Jitka Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru
Martina Souhradová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Identifikace faktorů rozhodujících pro spotřebitele při nákupu ve vybrané maloobchodní jednotce
Jakub Haňka -
Space management vybrané maloobchodní jednotky
Antonín ŠVEJDA -
Maloobchodní řetězce v ČR a jejich posouzení z hlediska hospodářské soutěže
Daniel Buš -
Nadnárodní maloobchodní řetězec a jeho postavení na českém trhu
Pavel Matušinec -
Změny v chování zákazníků v kontextu nových technologií a jejich význam pro maloobchodní řetězce
Alexander Vasev -
Výzvy CSR pro maloobchodní řetězce z hlediska zodpovědného nákupu surovin
Michaela Haluzová