Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY – Bc. Lenka Kafková
Bc. Lenka Kafková
Master's thesis
Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY
Communication Strategy for Expanding XY Company's Portfolio
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie v kontextu rozšiřování produktového portfolia společnosti. První část uvádí teoretická východiska a modely, které jsou podstatné pro tvorbu marketingové a komunikační strategie. Praktická část práce představuje prostřednictvím situační analýzy vybranou firmu a její specifika pro rozvoj portfolia. Navazující výzkum trhu mapuje zákaznické preference …moreAbstract:
The diploma thesis deals with communication strategy in the context of product portfolio extension. The first part presents theoretical background and models essential for creating marketing and communication strategy. Based on a situation analysis, the practical part of the thesis introduces a selected company and its specifics for portfolio development. Follow-up market research investigates customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kafková, Lenka. Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza rozšíření produktového portfolia Škoda Auto a.s.
Iveta Dvořáková -
Rozšíření produktového portfolia vybraného podniku
Iveta Veselá -
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová -
Návrh produktového portfolia v oblasti cestovního ruchu
Kateřina Falcová -
Vytvoření strategických doporučení pro rozšíření produktového portfolia
Nazar Guskov -
Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy
Michael Fafílek -
Projekt zavedení nové výrobní technologie k rozšíření produktového portfolia
Lucie Tauchmannová -
Rozvoj produktového portfolia vybrané cestovní kanceláře
Lenka Voleská