Pojem náboženství v dětské konstrukci světa a v procesu vyučování – Bc. Martina Bruzlová
Bc. Martina Bruzlová
Diplomová práce
Pojem náboženství v dětské konstrukci světa a v procesu vyučování
The concept of religion in the childrens construction of the world and in the practice of education
Anotace:
Diplomová práce se zaměřila na zjištění dětského pojetí pojmu náboženství a na jeho změny v procesu vyučování. Výzkum zachytil žákovské pojetí pojmu náboženství pomocí eseje a následného nestrukturovaného rozhovoru. Zúčastněnýcm pozorováním dvou metod výuky (tradiční a alternativní) bylo zjištěno, jakým způsobem jsou žákovská pojetí zapojována v rámci odlišných výukových přístupů.Abstract:
The diploma thesis is focused on finding the child's concept of religion in the process of teaching. The research has captured the pupil´s concept of religion in using the essay and with the subsequent unstructured interview. By observing two teaching methods (traditional and alternative), it was found out how pupils' concepts are involved in two different learning approaches.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rxzz7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. Milan Fujda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Radek Kundt, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filozofie / Religionistika
Práce na příbuzné téma
-
Concept art: Hlubiny herního designu
Hana Ondrušová -
Využití Concept Cartoons pro zjištění úrovně žákovského porozumění zlomkům na základní škole
Jana Fráňová -
Využití metody Concept Cartoons v tématu Směsi a jejich složení na základní škole
Eliška Mrázková -
Využití concept cartoons při práci s chybou v matematice na 1. stupni ZŠ
Eva VLČOVÁ -
Analýza žákovských řešení matematických úloh jako příprava na tvorbu úloh Concept Cartoons
Jana KRŠKOVÁ -
Analýza žákovských řešení matematických úloh jako příprava na tvorbu úloh ve formátu Concept Cartoons
Jana ZELENKOVÁ -
Úlohy ve formátu Concept Cartoons jako doplněk učebnic matematiky
Adam ČECH -
Využití metody concept cartoons ve výuce fyziky
Markéta ŠŤASTNÁ